Posted on 11 listopada 2010 · 10 Comments
Jak obiecałam dzisiaj pierwsza grafika.

Nie robiłam żadnych sukienek od projektantów, czy coś. Jedynie to co przyszło mi do głowy.
Użyłam pastelowych kolorów i wyszła taka pastelowa praca. xD Nie jest to jakieś arcydzieło. Postaram się aby moje kolejne prace były lepsze.
Bądźcie wyrozumiali przy ocenianiu jej.
Teraz, gdy jest wolne może zrobię jeszcze jedną pracę i ją dam, ale nie sądzę gdyż muszę się uczyć.
.....
Zastanawiam się nad robieniem metamorfoz. Zgłaszalibyście się w jednym poście, a ja bym wybierała jakieś osoby i bym im robiła. Chociaż nie wiem, czy zaśmiecanie bloga nimi to dobry pomysł.
Co wy o tym sądzicie??
Bye ; *
Pamiętajcie, dodawajcie się do obserwatorów!
Categories:
ChicaBottom,
Grafika
łaaaaaaaaaaaaa supcioXD
ja bym chciała bys robiła metamorfozy.
rób ok?
a praca bardzo ładnaa. te ż bym takie chciała umieć.
zaparszam do mnie pliss i śliczny blog
Ja chcee
-_karolina_-
ja też chce
bardzo fajnie ^^
hejka supcio blog a ja zapraszam na www.love-stardolla.blogspot.com
madammalamam
ja też bym chciała
Bardzo bym chciała bys mnie zrobiła ok ??
laskadjego09
Twoja grafika jest bardzo dobra jakościowo, jestem pod wielkim wrażeniem! Gdybyś miała czas i ochotę, zrób ze mną pokaz mody na moim blogu:) Gdybyś była zainteresowana jak to wszystko wygląda, proszę napisz do mnie na stardoll
Pozdrawiam. Esther001
Bosh, bosskie ! :D